3 aug. 2009

... povestea mea de la mare

Varianta povestii de la mare la mine va fi muuult mai lunga ca de, eu sunt fan al cuvintelor multe.
Povestea mea a inceput intr-o zi de joi, intr-un Supertico, alaturi de doi oameni care ma cunosc atat de bine si de atat de mult timp incat in fata lor nu trebuie sa mai joc nici un rol si alaturi de care ma simt in largul meu.
A continuat pe plaja din vama Veche cu Andries si al lui nou cantec "mi-am dorit de cand ma stiu/ sa am casa la sibiu". Eh... glumeam...
Serile... au fost 3 seri extraordinare. Folk You a fost mai mult ca oricand, a fost plin de oameni frumosi, de catece frumoase, de senzatii si sentimente pe care nu sunt in stare sa le exprim nici macar in scris, acolo unde ma exprim mai bine. Am plans la Tatiana Stepa. Eu si multi alti oameni din jurul meu. Este incredibil ce poate face o voce buna. Iar Maria Gheorghiu l-a facut pe Cristi sa se emotioneze intr-atat incat avea pielea gaina (hehe... te-am vazut!!!). M-au trecut des fiorii si am simtit cum trec lucruri si sentimente prin mine...
Emeric Imre a fost momentul meu, pentru mine si despre mine, a cantat genial alaturi de trupa, n-am sa ma opresc niciodata din a lauda ce face acest om cu o chitara si niste versuri mereu alese perfect. M-au trecut fiori continuu, simteam cum ma fac acolo bucati bucati si apoi ma intregesc.
A fost si Iris unde am urlat ca o nebuna si acum nu am voce. Alina Manole m-a binedispus, desi nu a cantat si Casatorie in stil italian, melodia care o asteptam eu. Chilian a facut o cheta pentru Fondul Ritzipoanca. Tudor Gheorghe a fost de neoprit. Gheorghe Zamfir... nici n-am cuvinte.
Si in povestea mea esti si tu. Prezent chiar si prin absenta, in firea lucrurilor sau in soaptele de valuri. O poveste intre real si imaginar, printre strangeri de inima si fiori, prin soapte si atingeri scurte. Si tot in povestea mea nu esti al meu si povestea doare, dar e povestea mea si am sa o traiesc pana la capat.
Si in povestea mea sunt oameni dragi. Alaturi de care au trecut orele fara sa imi dau seama. In povestea mea au fost brate calde si cuvinte frumoase, si sarituri in nisip, si dansuri fara sens, si rasarit de soare.
A fost o poveste frumoasa si acum vreau inapoi la mare. Si deja mi-e dor...

0 comentarii: