6 aug. 2009

inainte sa plec...

Cateva cuvinte as mai avea sa-ti spun, acum, inainte sa plec.
Nu am ce sa-ti marturisesc, stii deja totul, caci m-am deschis ca o carte, tot ce-a trebuit sa faci a fost sa te opresti o clipa si sa meditezi. Astept... am asteptat si inca am sa mai astept. Nu o fapta, ci doar un gand. Si-ntr-o zi ai sa intelegi tot... de ce, cum, care e drumul, unde e sfarsitul.
Nu pot sa mint spunandu-ti ca nu doare. Si da, acolo, intr-un colt al ei, va trai speranta si n-ai sa-mi iei nimic.
Exista o solutie, o alta decat cea atat de evidenta si intr-o zi am sa o gasesc.
Azi plec si iau cu mine ceva atat de drag. Nu stiu cum imi va fi fara tine cum nu stiu cum imi este cu tine cu adevarat. N-am sa te parasesc o clipa pentru ca esti parte din fiinta mea. Si n-as putea pleca doar jumatate...
Poti sa arunci cuvinte si sa ranesti, n-am sa vreau sa te ascult. E simplu, daca vrei sa ma gonesti va trebui sa o spui. Dar stim amandoi ca nu ai avea curajul. Ai sa astepti ziua in care eu voi intoarce spatele si voi inchide usa. Dar acum te intreb eu pe tine si te rog gandeste-te bine: te-ai gandit macar o clipa cum va arata apoi viata ta fara mine, parte din ea?
Stiu... e bine sa stii ca exista acolo un suflet la care poti sa fugi oricand si care va sti cand si cum sa te imbratiseze, cum sa-ti stranga mana si sa-ti mangaie chipul, cum sa-ti sarute urechea dreapta atunci cand dormi.
Dar intr-o zi vei privi in ochii mei si nu vei mai vedea nimic. Voi fi o straina pentru tine... si te intreb acum... inainte sa plec: ce vei simti?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmmm....unde pleci Monik?!