25 aug. 2009

dracu sa va ia

Nu sunt nebuna, pe cuvant!
Dar cand incep toate sa se adune ma iau toate... o sa turbez... si cand am sa explodez... pai am sa o fac!!!
Nici acum n-am sa ma explic, una pentru ca nu am de ce, si a doua pentru ca e vorba de o poveste mult prea personala...
De la unii oameni chiar nu te astepti la lucruri atat de urate... atat de mizere. (huuuoooo, nu te ambala, nu e vorba despre tine).
Trebuia sa ma intorc in jegul asta de Bucuresti si sa inceapa toate sa se adune, nu? A fost prea liniste in viata mea, trebuiau lucrurile sa se dea peste cap.
In ultimele zile am avut parte de niste cuvinte si niste lucruri frumose, discutii asemenea. multumesc Zurly, multumesc Ale.
Dar vin si restu: barfe, minciuni, cuvinte urate jigniri (si cand vin din partea familiei parca sunt si mai din fund, nu???).
Sperante frante.
Vise neimplinite.
Oameni de la care te-ai fi asteptat la mai mult... ca esti suficient de prost incat sa crezi in ei.
Imi vine sa strig dracu sa va ia...

0 comentarii: