14 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 9

Am uitat sa precizez ca in ziua 8 am facut doua lucruri foarte dragute: 2 intervuri cu organizatoarea festivalului, Miruna si cu Andrei Gruzsniczki, regizorul de la Cealalta Irina.
Azi:... trezit de la 5 dimineata, vazut rasarit, strans cort, luat caruta-taxi pana in port, luat salupa rapida... Tulcea!
Inca imi iubesc orasul... si apartamentul meu in care miroase a casa...
M-am vazut iar cu Monica mea, la fel de frumoasa si draga, care ma iubeste si asa rea.
Am prins-o si pe dorela mea acasa...
Apoi microbuz, si iata-ma in Bucuresti, nevenindu-mi sa cred ca ieri pe vremea asta imi taraiam picioarele prin nisip.






O sa imi fie dor de Sfantul Gheorghe, de camping, de dormit in cort, de mare si Dunare, de cer cu stele si ploi si dorinte neimplinite.
De oameni si de nisip, de filme si nopti in sac de dormit, cu ochii in ecran.

0 comentarii: