10 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 5

Nici nu mai stiam a cata zi e... a trebuit sa ma uit in urma.
E tot mai bine aici, desi ma trec stari tot mai ciudate.
azi am stat 5 ore pe plaja si m-am prajit rau de tot, sunt mai neagra...
Aseara baietii au vrut sa se uite la meci. Si cum astia n-au dat prima repriza, ne-am uitat pe net ca niste cocalari. Si cum nu se transpitea in direct, stateam pe siteuri de sport sa citim ce se intampla in fiecare minut si aveam reactii intarziate la masa. A fost foarte amuzant, Alexandra era un fel de comentator nedocumentat.
Campusul s-a umplut in seara asta, inca mai sunt cozi la receptie...
Aseara a fost foarte frig, am tremurat in sac... poate azi va fi mai bine.
A venit si Ghita, spre fericirea mea. Acum am si telefon mobil :P
Tot mai multi cunoscuti, ceea ce nu este chiar un plus....
Dor de el... vant... soare...
Plaja este superba si la fel de pustie... de maine va fi mai plin, dar ne cautam noi coltul de Paradis.
Mi-am luat si eu acreditarea de presa si ma plimb jmechera cu ecuson prin camping.
Alex a prins in sfarsit azi vreo 16 pestisori.
Pfoa... nici nu stiu ce sa mai scriu.Astept deschiderea de la festival... si filmele!

0 comentarii: