9 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 4

Aseara ne-am plimbat ca fetele. Eu si Iela am facut o incursiune in prea frumosul satuc de la capatul Dunarii.


Am prins apusul in port si niste peisaje extraordinar de frumoase, am deranjat un cuplu care se abureau pe marginea pontonului, am asistat la o cearta conjugala. Ne-am gandit la genul asta de femei care nasc tragedii si mi-am zis ca intr-o zi am sa scriu o carte despre femei necunoscute care au nascut tragedii in vietile barbatilor pe care ii cunosc.
Am primit cadou o pereche de cercei superbi, turqouise, evident. Se potriveau cu tricoul care l-am purtat ieri, ala de la Dini cu Vodafone.
Tot aseara ne-am asezat pe o banca in centrul orasului si am depanat amintiri. De la Eco, Speo, zile de liceu si nopti in paduri. A fost frumos, imi amintesc mereu cu mare drag de acele vremuri si de oamenii cu care imparteam acele clipe de fericire pura.
Intr-un final, ne-am intors pe luna plina in camping, unde Alex dormea intins in tot cortul. Am incercat sa ne ducem la agitatie sa stam la film, dar am nimerit un film prost, asa ca ne-am culcat si noi mai devreme, ca gainile. Am renuntat sa trezim un Pompilica si ne-am intins de-a latul, incantati fiind ca putem face asta. Traiasca Iulia si al ei cort imprumutat de mine!
Azi a fost zi de plaja... asta pana a venit furtuna si am fugit de ea! Cortul ne-a mai rezistat la inca o ploaie scurta. Iar cerul si marea au fost superbe in timp de furtuna.

Oricum, a fost o balaceala geniala, s-au mai linistit putin valurile, apa este calduta si plaja la fel de frumoasa. Am alergat, ne-am udat, Alex ne-a aratat niste scheme de kung-fu (abia acum am inteles de ce s-au uitat ei la Ultimul samurai), a facut tumbe, a alergat si m-am tot intrebat de unde atata energie.
Evident, acum e la pescuit, din nou. Incearca sa se inteleaga cu cormoranii care ii fura pestele din undita, azi cica i-ar fi servit direct ca sa nu se mai complice.
Azi vin Alex cu Bogdan. Maine vine si Luana cu Vlad. Ne inmultim. De maine vor fi zile si nopti de film... abia astept!

0 comentarii: