8 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 3

Azi a fost o zi de leneveala si visare...
Dupa ce m-a usturat pielea ca am stat ieri ca o placinta si am adormit pe plaja, azi m-am hotarat sa stau cumintica in camping.
Alexei a plecat de dimineata la pescuit si nu s-a intors nici acum, desi cu 2 ore in urma avea o captura de 4 pesti! Pe la 11 a plouat. Si cortul a rezistat, deci suntem mandri. Speram sa fie si ultima ploaie de zilele astea, ca sa ma pot inegri mai rau decat sunt deja.
Am intalnit multi cunoscuti, ca in vremurile cand eram la liceu si ma intalneam cu ei pe faleza din Tulcea. Am fumat putin si pana plec poate n-am sa mai fumez de loc, ar fi un lucru bun pe care mi-l doresc foarte tare.
Aseara am stat la bere si am ras o gramada... baietii s-au uitat la Ultimul samurai desi nu inteleg nici acum de ce. Alex vroia sa dam petrecere, dar asta e deja alta poveste.
Am dormit la pranz in cort in acorduri de chitara. Colegii au cantat Tatiana Stepa si am apreciat :D.
E soare si e frumos. Azi am petrecut prea mult timp in fata calculatorului, am si muncit putin... Nu s-a terminat ziua, dar am zis ca poate mai pe seara las laptopul in cort.
Lumea a devenit mai pestrita. O domnisoara pe platforme si cercei bling bling a fost tinta mistourilor de dimineata. S-au rarit insa oamenii cu trolerele si pleaca si tineretul PSD de pe plaja! Ole!!!
Aseara venit si Cristi dar s-a instalat pe plaja, asa ca nu ne-am vazut inca. Oricum nu mai am telefon de orange, asa ca mai putina comunicare la capitolul asta.
Am dormit bine si am visat frumos. E bine in cort...
Si nu am intalnit nici un tantar, desi hotarasem deja ca numele primului bazaitor sa fie Vasilica.

0 comentarii: