7 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 2

Aseara ne-am dus sa vedem farul. Eu eram cel mai somnoros copil din lume si tare mi-as fi dorit sa raman la cort si sa dorm... dar nu te pui cu 4 nebuni care te bat la cap.
Ne-am luat dupa lumina farului si am ajuns... la cimitir! Si daca tot eram in zona si Valeriei ii era frica sa intre, ne-am imprietenit imaginar cu o fantoma stabilita in cimitir. Am denumit-o generic Agripina 1900-1999 (anii i-a ales Vlad).
Tot aseara m-am vazut dupa 5 ani cu Ligia...
Am dormit foarte bine. Auzeam de la cateva corturi mai incolo Amintire cu haiduci. Uitasem cat de bine este sa dormi in cort. Genial, nimic nu se compara cu senzatia de dimineata, cand iesi afara si ti-e putin frig, deschizi ochii cu greu si cauti o sticla cu apa. Cred ca am visat frumos si am mai lasat din cosmaruri acasa.
Alexei a plecat de la 6 dimineata dupa rame. Dupa multe cautari, nu a reusit sa gaseasca decat 3. Si fiind doar 3, le-a si botezat pe doua dintre ele, cu a treia nu stiu ce a avut. Le chema Agripina si Veta.
Am plecat in recunoastere, am ocolit drumurile, intr-un final am ajuns la mare si am luat-o prin dunele de nisip, spre Dunare. Am avut ambitia de a merge chiar acolo, unde Dunarea se unsete cu marea. Alex a pescuit... (nu intrebati, n-a prins nimic)si noi ne-am bronzat. Mai exact, ne-am inegrit. O sa ma intorc tiganca.
Am stat toata ziua ba pe malul marii, ba pe al Dunarii, ca de... am facut cateva poze si ne-am intors abia dupa masa in camping.
Cateva poze de azi...


A fost umbrita intreaga zi de vestea mortii Tatianei Stepa. Puteti sa ma credeti nebuna, dar eu am pland mult la moartea lui Pittis. Iar vestea m-a lovit in moalele capului si mai adanc, in suflet. Acum o saptamana cantam la concertul ei din Vama... un barbat a plans langa mine pe tot parcursul concertului... si n-am vrut sa cred ca acest OM nu va mai fi printre noi, desi se stia ca boala avansase...
Dar sa trecem peste asta, desi e prea greu
Alta veste proasta e ca mi s-a stricat telefonul unde imi tin simul de orange. Pana luni nu mai sunt disponibila decat pe vodafone. Luni vine Oana si sper sa se descurce fetele sa-mi trimita un telefon...

A.... si spre finalul zilei alex a prins un peste! Nu era mai mare cat palma lui, dar era!

0 comentarii: