21 aug. 2009

I did. Hard.

Don't act like I didn't fight for you. I did. Hard. And for a long time. So please, forgive me if, now that we're over, I'm exhausted.

Si cu asta am zis cam tot.
Ma uit des la seriale si raman cu cate ceva din ele. Aici ramane pentru mine castigator la puncte One Three Hill, cu niste povesti ceva mai profunde, chiar daca pare o istorie cam superficiala.
M-am uitat la Gossip Girl sa fiu si eu in rand cu lume, dar nu mi-a ramas mare lucru.
Decat citatul de mai sus. Care spune cam tot ce n-am spus niciodata. Si care explica o reactie de-a mea. N-am inteles niciodata de ce ruptura nu a durut, in ciuda sentimentului puternic care a dus la ea. Eram prea obosita. Si mi-am zis ca nu am sa mai trec niciodata prin asta, ca nu mai am forta sau increderea necesara.

0 comentarii: