26 aug. 2009

despre drumuri, orgolii si lupte

De dimineata ma tot gandesc la un post si pentru ca nu l-am scris pana acum, ma simt oarecum datoare.
Nu stiu cum ar trebui sa se numeasca si cui sa se adreseze.
Este o postare despre drumuri si despre merite.
Sunt cateva idei pe care ar trebui postarea mea sa le cuprinda, dar da pur si simplu cu virgula.
Prima idee, si cea mai importanta este urmatoarea: ca sa obtii ceva, trebuie sa muncesti pentru asta. Si nu ma refer la un lucru material: pentru un prieten, pentru un iubit, pentru un zambet. Trebuie sa inveti sa lupti pentru lucrurile pe care le ai. Pentru ca niciodata nu te vei bucura de un lucru ce a venit de la sine. N-ai sa fii niciodata fericit, pentru ca ce ai in viata ta a venit pur si simplu si doar ai primit. Te poti bucura cu adevarat de un lucru abia dupa ce ai muncit pentru el, l-ai castigat si e numai meritul tau.
A doua idee despre care vroiam sa vorbesc... (oarecum legata de prima): un drum usor nu duce nicaieri. Abia la capatul unui drum greu recompensa e pe masura. Cu cat e drumul mai greu, cu atat recompensa de la capat iti aduce mai multa implinire. Iar daca te indrepti pe un drum neted... clar undeva e o greseala si nu e drumul tau. Da, e mai comod. Cel greu are si o satisfactie pe masura la capat...

In alta ordine de idei... imi impachetez viata. Mutat, amintiri, nimicuri, mai renunt la cate ceva, mai iau ceva cu mine...
planuri de o reintalnire... emotii pe ici pe colo, un dor surd...
as vrea sa am 2-3 lucruri, sa-mi pot impacheta viata intr-un rucsac oricand. Si sa pot pleca. Si sa nu mi se fi stricat tasta "i" la tastatura :P

3 comentarii:

Zurly spunea...

poate iti va prinde bine mutatul, o schimbare poate fi binevenita, cred ca ai nevoie de asta :)

The Post-it Handler spunea...

pleci?unde???

Monyk spunea...

din pacate nu plec... doar ma mut ca tiganu' cu sacu...