20 aug. 2009

... ma cert cu mine, nu cu tine

M-am tot gandit.
Nu sunt ca celelalte fete. Si nu cred in fata asta rea a ta. Nici in cea de cuceritor, nici in cea de Don Juan, desi cine stie, poate au dreptate restul.
Eu cred inca in tine si in lucrurile alea frumoase in care stiu ca inca mai crezi.
Pana te hotarasti cine vrei sa fii, eu am sa stau mai departe.
Am rugat, am implorat, am incercat sa fiu aproape si atunci cand m-ai gonit, m-ai dat afara pe usa si am intrat pe geam, am rugat si am decis, am dat cu pumnul in masa si am fost mai puternica decat ar fi trebuit. Am stiut ca nu pot continua la infinit. Si nici nu e finalul.
Dar nu sunt la fel ca ele. Poti gasi tot ce vrei tu, mai bun decat pot oferi eu. Pe cineva acolo, pe cineva mai frumoasa, mai buna, mai cuminte, mai rea, mai inalta, mai slaba, mai cu parul blond sau negru... habar n-am. Pea incet incet omori in mine sentimentul ala frumos.
Esti un om bun si frumos. Eu asta cred despre tine. Cred in viata aia linistita, cred in visele tale simple si frumoase, in frumusetea si lumina din tine. Si pentru ca ai toate astea, poate ai nevoie de cineva care sa pretuiasca aceasta frumusete.
Te las sa le cauti unde vrei tu.
Dar grabeste-te. Caci n-ai sa mai gasesti in mine ce cauti.
Si daca vrei sa-ti faci tie asta... nu-mi fa mie!

0 comentarii: