11 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 6

Gata, au inceput zilele nebune.
Aseara am stat la film pana pe la 2, am vazut un film frumos canadiana, Away from her (am si scris despre), o porcarie de scurtmetraj corean si inca cateva filme, mai mult sau mai putin importante.
Azi am vazut Stella, un alt film foarte dragut, francez. Nu am apucat sa scriu inca despre el, dar o voi face, oricum in noaptea asta pe la 2 e in reluare.
Am muncit azi, dar mi-a si placut, am mai cunoscut oameni... am fost si la plaja putin, dar deja nu mai ardea soarele sa-mi inegresc mai rau pielea.
Am intrat deja intr-un fel de monotonie foarte placuta, m-as putea obisnui cu viata asta: somn, filme, scriere, mancat, plaja, trocarici, iar filme... e placut relaxant.
Am descoperit ca nu mai pot sa beau alcool, este a 6-a zi cand ma chinui la un pahar de bere, azi incerc unul de vodka, tot fara succes.
Din pacate mai e putin pana la plecare... se vor termina zilele de leneveala si mai ales o sa-mi lipseasca noptile de dormit la cort. Aseara a fost cald si bine... nu m-as mai muta de aici.
Sunt asa bine si linistita... incerc sa las deoparte nelinistile pe care le provoci zilnic... neintelegerile si intrebarile.
Nu mai vreau sa plec de aici, acasa e realitatea...

0 comentarii: