6 aug. 2009

Jurnal de bord. Ziua 1

5.30 dimineata: trezirea. O noapte de doar 3 ore jumatate, vise prostesti, frica sa te pierd, ganduri, unde esti...
5:55 ... ma suna Pompilica: esti treaza? hai, pleaca, nu plecam nicaieri fara tine, sa nu cumva sa intarzii.
Ma conduce Iulia la microbuz, ajung la 6:30, Pompilicii iubiti si prezenti la datorie, cu marii rucsaci si un izopren si pentru copilul adoptat, adica eu.
Alex stie despre Sf Gheorghe de pe Google: "Un colt de Paradis".
Plecam, imi ocup timpul cu Academia Catavencu, adorm pe drum, te visez, inca nu te-am lasat acasa, esti inca cu mine, trebuie sa scap.
11:45 - Tulcea!!!
Orasul meu iubit, tata in fata blocului, biblioteca din sufragerie, Luana prezenta ca la apel, Monica mea venita sa ma vada pentru o ora... si apoi salupa.
Sfantul Gheorghe... un loc atat de frumos incat n-am sa pot spune prea multe. Cel mai fin nisip pe care l-am atins vreodata... si nu exagerez. Imi aduce aminte de nisipul acela de Sulina... Pe drum m-am tot gandit la Sulina si la drumul pe vapor.
Nici un loc in tara asta nu e mai frumos si mai pur ca Delta si spun asta fara sa exagerez... nu-mi vine sa cred ca sunt atat de multi romani care se duc in alte tari... si care nu au vazut niciodata Delta.
Plaja de aici e superba. Scoici albe si curate, apa limpede, nici urma de piatra sau alga, oameni frumosi, nisip fin. M-am batut cu valurile... m-au cam invins, dar tot le iubesc.
Cortul nu ne-a cazut inca... po sa va anunt daca se va intampla.

0 comentarii: