19 aug. 2009

Moni a mea...

Monica mea a zis ca daca mai citeste mult articole despre “el” si despre dragoste pe blogul meu, isi deseneaza un X pe perete si acolo o gasesc. Sa scriu despre cormorani, sau despre Magda, sau despre filme sau despre orice altceva... eu am propus despre sireturi verzi.
Despre filme scriu la munca, asa ca nu pot. Magda a facut-o OTV-ul deja vedeta. Despre cormoran am scris deja.
Cica "daca nu e cu dragoste neinteleasa, neimpartasita, neegalata", etc, e ok si pentru ea. And I love her... ce sa mai comentez?
Pai si Eminescu o iubea pe Veronica Micle, dar mai scria si el despre un turc, o atentie...
Eu nu stiu sa scriu despre altceva, nici despre retete, nici despre Tanar si nelinistit, nici despre... la naiba!
Dragostea cica nu are legatura cu realitatea. Ce visez eu sau cum visez eu nu are legatura cu realitatea, e poate doar inceputul. Dar eu ma proptesc in inceputuri. hehe.. si nu sunt singura plangacioasa, cum a zis Monica. A mai intrat azi si pe blogul lui... care se cam impiedica si el ...
Si tot Monica zice ca nu sunt rea. Si ca nu m-am schimbat, sunt la fel, doar ca acum mai vad si oamenii din jur, pentru ca i-am lasat eu sa vada. Cica as fi mai naiva ca inainte. Asta ma bucura.
"da, ma rog, e jocul tau cu dragostea, cu fiecare ce face , ce zice, de parca ar conta. nici nu conteza, cui ii pasa de detalii. chiar crezi ca sta totul in cuvantul zis in nu stiu ce moment... nu tine decat de cata adrenalina balteste atunci, stii bine ca uneori nu conteaza nici faptele..."
Dar na... la batranete am sa am ce povesti...
Uite asa nu am mai pus pe blog o discutie copiata de pe mess, dar tot despre ale mele am vorbit...
Sireturile alea... of...

0 comentarii: