14 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 8

Despre ziua 8 nu prea am vrut sa scriu.
Pentru ca mi-a fost umbrita de o veste care m-a dat peste cap, incercand sa inteleg unele lucruri. Nu prea mi-a iesit.
Dimineata am fost la filme, am vazut Cealalta Irina si Tulpan.
Apoi, ne-am dus iar la masa la tanti Emilia.
Dupa amaiza m-am straduit sa muncesc, putin cam fara spor. M-am intalnit cu Nico in campus. Mi-era dor de nebuna asta draga, nu ma asteptam sa dau de ea acolo. Si mai ales ca era si cu un baiat foarte dragut in gasca ;)
Seara am stat putin de vorba cu Andreea despre trecuturi si prezenturi, vesti proaste si vesti bune, m-am mai calmat putin si am decis, asa cum fac cam mereu, sa las timpul sa decida pentru noi.
M-am intalnit cu un fost "rival" din copilarie/adolescenta si pentru a doua oara in scurt timp mi s-a reprosat ca sunt rea, ca am fost rautacioasa cu oamenii, etc, etc.
Asa o fi. Monica e rea. Poate de asta sunt si asa de nepasatoare si ma sperie.
Mi-am facut o imagine prea buna despre mine.
Dar despre asta am sa scriu cand am timp...
zi frumoasa!

1 comentarii:

cleo spunea...

esti rea?cu el ;) sa fii cu el rea!

dar tu esti a noastra si buna >:D<