12 aug. 2009

Jurnal de bord: Ziua 7

Azi a fost o zi tare frumoasa...
Dimineata am inchiriat o barca si am umblat pe canale. A fost extraordinar de frumos, mi-a placut mult. Am avut noroc sa dam peste o colonie mare de pelicani, lebede, egrete... ca in zilele alea trecut in care faceam excursii in Delta si ne minuam de toate lucrurile frumoase si pure ce inca mai sunt pe planeta asta.
Am continuat ziua cu o masa la localnici, cu icre de casa (de care stiu si eu sa fac), bors de peste traditional si gogosi. Borsul de peste a fost foarte bun, si asta zice cineva care nu prea mananca bors de peste.
Dupa amiaza mi-am petrecut-o muncind, rezultatele muncii sunt tot pe www.videofil.ro, acolo unde al meu sef tine neaparat sa puna si corespondenta speciala. Pe principiu: corespondentul nostru special plecat pe concediul si banii lui, fara diurna, la cort, direct din campusul Anonimul.
Nu cred ca e necesar sa mai spun ca nu imi pare rau nici o secunda ca sunt aici.
Maine ar fi trebuit sa plecam, dar ne-am rugat unii de altii pana ne-am prelungit sederea cu o zi.
Din ce in ce mai multe fete cunoscute, amintiri din liceu, vremuri frumoase cu oameni frumosi.
In seara asta canta Maria Magdalena Danaila, pe principiul: "Ce mai faci, mersi bine/ Cred ca mi-a fost dor de tine. Nu ne-am mai plimbat pe sub castani/ De vreo suta si ceva de ani..." si este ploaie de stele. Si evident, filmele.
Perseidele imi nasc amintiri cu corturi (si in sfarsit doarm si eu in cort in noaptea ploii de stele) si numarat de stele, analiza pe culori si pe coada. Frumooosss...
Fug. Incepe sa cante!!!!

0 comentarii: