9 apr. 2009

numai eu, eu singura si nici o alta femeie in afara de mine

"
Asta e iubirea pe care i-o propun eu, e cu viata scurta si se cere vijelios implinita, in timp ce a lui nu are sfarsit, ca o floare care nu s-ar mai vesteji...
Daca aflu ca sunt cu adevarat mereu in inima lui, am sa ma linistesc, am sa-l iubesc si eu in felul lui, fara sa-l doresc in fiecare clipa.

... Sa vedem daca atunci, prin regrete tarzii, n-o sa intelegi ca numai eu, eu singura si nici o alta femeie in afara de mine nu te poate iubi asa cum esti, adica cu cea mai adevarata dintre iubiri, cea mai rea pentru mine, fiindca nu ma pot trezi din nici o inselaciune, stiu de ce esti in stare, din nenorocire iubirea mea nu e scaldata in nici o iluzie... Cunosc piatra pretioasa si o deosebesc de cea falsa... E secretul meu... Nu te cunosti tu cum te cunosc eu...
Simt ca traiesc cu tine, tu nu stii asta. Dar ma faci sa platesc prea scump...
"

And... this is the story of my life. Si motivul pentru care m-am indragostit eu acum 8 ani de cartea asta.

1 comentarii:

elena diaconu spunea...

oh, marin preda! get past it!;)