2 apr. 2009

azi - Depresiva si nebuna

Ma uitam azi de dimineata (depresiva si nebuna cum am declarat - ciudata combinatie) cum mai ajunge lumea pe blogul meu, ce cauta si de ce.
Bineinteles ca imi creste inima de mandrie cand gasesc cautari de genu "circulam pe contrasens blog". Na... adica simt ca lumea ma cauta pe mine.
Ce mi s-a parut foarte tare e ca ieri am doua cautari pe "iarta-ma te-am facut sa suferi monica". WTF???
Am dat aceeasi cautare si eu sa vad ce o fi in mintea cuiva de cauta asta pe net. Intr-adevar, apar a treia la cautari dupa "Din dragoste" si o chestie cu felicitari. :))
Dupa mine mai e o fata care vrea sa se impace cu fostul amant si nu stie cum. Fostul amant are 60 de ani, ea 30. Dar e potent - se pare ca n-a gasit altu mai bun.
Deci... va inchipuiti ca aceasta cautare nu se referea la mine. Eu asa imi inchipui, va rog sa faceti la fel.
Fara sa o dau in patetisme ieftine, da, am suferit. Dar niciodata din cauza cuiva. N-am sa dau vina niciodata pe nimeni pentru suferintele mele sau nebuniile sau depresiile. Sunt alegerile mele si mi le asum ca atare.
Da, sunt oameni care se joaca cu mintea si cu sufletul meu. Dar daca o fac, o fac pentru ca eu le-am dat voie. De aceea incerc sa va rog si pe voi, cei ce ma iubiti, sa nu il mai urati pe el sau pe oricare om din trecutul sau prezentul meu pentru ca pe mine ma doare. E alegerea mea si mi-o asum. Nu vreau sa va doriti sa ii faceti rau, nu vreau nici macar eu sa imi doresc sa ii fac rau, desi de multe ori sunt tentata.

0 comentarii: