1 apr. 2009

de ce totul trebuie trait?

"de ce totul trebuie trait? De ce totul trebuie sa fie consumat? N-ajunge ca suntem siliti sa mancam? Trebuie sa ne mancam si sufletele? Unde scrie asta?
Adica cum, nu putem pastra in sufletul nostru si lucruri netraite? Trebuie neaparat sa inghitim tot ce e pe lume? De ce? Ca sa avem pe urma ce varsa in mormantul in care o sa fim bagati? E o veche intrebare a mea la care raman.
Am iubit o data! Nu-mi ajunge? De ce trebuie alta?
Am vrut o data sa schimb lumea! Nu-mi ajunge? De ce trebuie sa o iau de la cap si sa merg pana in panzele albe?

De ce sa vreau sa fie ce n-a putut fi, imi ajunge si cat a fost, chiar daca ce ar fi urmat m-ar fi facut foarte fericita. Nu, imi ajuge fericirea aceea, atat cat a fost.
Nu intelegi? Nu vreau alta."
Marele Singuratic