2 apr. 2009

demonii isi cauta suflete mai modeste.

"Ceea ce ne leaga, sau lucrurile de care ne agatam (...) nu ne deosebeste de ceea ce leaga o oaie de alta. In timp ce femeia, de plida, pe care trebuie s-o alegem din societate, n-ar trebui s-o facem ca berbecul dupa miros... Dupa ce trece reproducerea, ne trezim fata in fata doi straini. Ei bine, suntem chiar straini si singura modalitate de a mai imblanzi aceasta descoperire care ne sperie ar fi fi sa recunoastem ca asa ne-am nascut, si ca asta nu e o vina... Atunci ne-am simti mai bine, si abia atunci s-ar naste intre noi iubirea care n-ar lega pe nimeni cu latul... Stii, devotamentul ala!

demonii astia sunt capriciosi. Intr-o zi te parasesc si cauta suflete mai modeste.

... Te iubesc foarte tare, te-am iubit tot timpul, si nu mai pot iubi, de cand te-am cunoscut, pe nimeni. Foarte tare!... Nu-mi scormoni insa trecutul ca sa afli caderile de care sunt vinovata, ramai asa cum te stiu, cu sentimentul tau de singuratate, si nu-mi retrage simpatia ta!

Anumite lucruri nu pot fi spuse decat in anumite clipe, unui anumit om. Dupa aceea, nu se mai stie ce va fi...

Sa iubesti poate sa insemne o dorinta a ta, pentru tine. Dar sa tii la cineva, ei, asta e cu totul altceva."
Din nou... Marele Singuratic

0 comentarii: