1 ian. 2009

2009

Suntem in 2009! Pe bune! Asta inseamna ca in arhiva mea de postari o sa apara un an nou. E tot ce imi vine in minte cand ma gandesc ca e 2009.
Despre ce vreau sa scriu si nu am acum timp, dar imi notez sa nu uit:
- despre prima mea aventura pe partie
- despre unde se termina orgoliul in jocul de-a soarecele si pisica
- despre ce a insemnat sau n-a insemnat 2008
- despre cat de bine te poti intelege cu niste oameni pe care ii cunosti de atat de putin timp (citat din Dini)
Pana una alta ma grabesc sa continui petrecerea inceputa ieri

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Acum, cand roata timpului a mai tesut inca un an, iti doresc sa te bucuri alaturi de cei dragi, de minunea vietii asteptand clipele viitorului!

La multi ani!

A Not So Spotless Mind spunea...

Un an nou cat mai reusit!