7 ian. 2009

Leapsa...

Primit leapsa de la Alex.
Ce lucruri ai face daca nu ti-ar fi frica?

Pai...
- m-as muta din Bucuresti. Mi-as lua concediul ala de vreo 5 ani si as pleca in lume, as sta in fiecare tara sau oras cate putin, as munci pe ici pe colo cat sa ma intretin si sa plec mai departe.
- as iesi in fiecare seara timp de o saptamana in oras, as amesteca bauturile si as sfarsi prin a agata in fiecare seara cate un necunoscut
- l-as cauta pe un vechi prieten cu care nu-mi mai vorbesc de mult si as incerca sa leg o conversatie, sa zic tot ce nu am zis vreodata
- as striga in fiecare zi in gura mare ca iubesc, ca am iubit si ca voi iubi. As striga nume, sa stie lumea pe cine si de ce. (bine, asta am inceput sa fac deja, dar mai am de lucru la acest capitol)
- as incerca sa invat sa inot, sa schiez si sa patinez
- as sari cu parapanta (asta o sa o fac oricum, o sa imi inving frica)
- m-as imbraca macar o data pe saptamana in roz, in galben, mov striddent si altce culori care oamenii le considera cretine
- as saruta toti barbatii care mi-au placut macar un minut in viata si nu i-am sarutat cand trebuia
- mi-as schimba locul de munca cu unul in care sa trebuiasca sa calatoresc mai mult
- mi-as lua carnet de sofer
- i-as spune macar o data in fata sefului meu tot ce cred despre el
- mi-as deschide o ceainarie
- mi-as lua o pisica alba cu ochii albastri si rea.
Atat imi vine acum in minte, desi sunt sigura ca ar mai fi muuuulte.

Pasez leapsa lui Sim.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca nu ai nevoie de o noua lovitura la cap pentru a realiza ca trebuie sa traiesti fiecare secunda la maxim, fara a lasa trecutul sa te copleseasca.
Fa tot ceea ce iti doresti fara a te mai gandi la cei din jur, nu te mai gandi nici macar la noi, cei care te iubim, fii mai egoista anul asta, fa ceva si doar pentru tine!