20 ian. 2009

mi-e frica...

Mai stii... ? cum te strigam pe-atunci, icoana cu picioare lungi?
E atat de greu sa te lupti cu trecutul. Sa lasi tot in urma, sa pasesti in viitor fara teama, cu capul sus.
Mie mi-e frica. Sunt cea mai fricoasa persoana pe care o cunosc, asta in cazul in care ma cunosc (inca lucrez la asta). Am tot facut liste cu lucruri de care imi este frica. De fiecare data cand imi inving teama si fac ceva sunt f fericita. Apoi mi-e din nou frica. Daca a fost gresit, de ce am facut, ce se va intampla acum... in fine! Mi-e atat de frica uneori incat ma apuca tremuratul si imi vine sa nu mai ies din casa, sa-mi inchid calculatorul, telefoanele si sa incui usile.
E greu sa lasi in urma. Sa nu te bantuie fantome si sa te bucuri de lucruri reale, palpabile. Inca astept ziua in care n-o sa imi mai aduc aminte. Am zis ca am sa uit. Ai avut dreptate, m-am mintit. Vreau doar sa nu-mi aduc aminte exact cand nu trebuie, cand mi-e bine adica.
As vrea sa pot sa plang de fiecare data cand sunt trista. Sa am zambet pe fata de fiecare data cand sunt fericita. Sa nu-mi mai fie frica.

3 comentarii:

Anonim spunea...

De azi nu trebuie sa te mai bantuie trecutul....de azi va exista doar prezentul. Trebuie sa invatam sa nu ne mai fie frica, desi stiu ca nu este usor. Poate daca vom incerca, vom reusi impreuna.Chiar daca nu ne iese mereu asa cum ne-am dori, asta nu inseamna ca trebuie sa ne lasam batuti, poate castigam altceva mult mai important(hai sa ne uitam doar la partea plina a paharului ca doar p'aia o bem :))

Anonim spunea...

...please where can I buy a unicorn?

Monyk spunea...

n-as putea sa-ti spun...