14 ian. 2009

Cat mai multi cercei

am sa pun cate un fragment din ce mi-au scris altii de ziua mea, si nu ca sa ma laud ca ma iubeste pe mine lumea, ci ca sa le am aici sa citesc si sa-mi aduc aminte de fiecare data cand am nevoie. Asa ca nu vreau sa plictisesc pe nimeni cu lipsa mea de modestie. Daca n-ai chef, nu citi mai departe:

1. "Monica este persoana aceea sensibila de care ai vrea sa grija toata viata. Monica este prietenul tau special. Nu este unul din prietenii tai sau prietenul cel mai bun ci este prietenul tau special. Singurul prieten special. Pentru ca Monica este un om special.

Ce ar trebui sa stie Monica: (dupa cum am zis) ca este...speciala (si nu ca handicapatii). Este speciala pentru ca stie sa iubeasca. Stie sa iubeasca un prieten cu tot sufletul. Stie sa arate unui prieten ca il iubeste si stie la randul ei sa faca lumea sa se simta speciala.

Monica este omul pe care atunci cand l-am cunoscut mi-am dorit sa ii fiu prieten. Exact ca atunci cand in adolescenta iti doresti sa te imprietenesti cu cei cool, asa este Monica acum la maturitate cand iti doresti sa te imprietenesti cu un om caruia sa ii daruiesti dragostea ta stiind ca acolo ii e locul.

Monica nu trebuie sa uite niciodata: 1. ca este un om special. 2. ca este un om frumos. 3. ca este un om care are ce oferi. 4. ca este un om care stie sa iubeasca. 5 ca este un om care stie sa traiasca. 6. (si cel mai important) ca este un om care merita toata dragostea. 7. ca este un om inteligent plin de idei."


2. "Vroiam sa iti spun cateva cuvinte despre cum te iubesc eu si despre cum stiu ca te iubeste lumea din jurul tau! La un moment dat aveam chiar foarte multe idei… din pacate mi-a lipsit timpul…?
Oricum ideea principala era ca TE IUBESC! si nu intr-un mod ciudat… sau cine stie cum ar interpreta altii… ci asa cum stii si tu… Nu pot sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine, pentru ca daca ma pun acum sa scriu nu mai termin decat pana peste doua zile si nici macar nu stiu daca termin!
Dar, in mare, stii ca iti sunt foarte recunoscatoare ca ai fost langa mine cand am avut nevoie de sfatul cuiva mai intelept, sau cel putin cu mintea mai limpede ca a mea, si in multe alte situatii! Oricum, eu… sper din suflet sa spun ceea ce gandesc toti cei din GIM(Grupul “O Iubim pe Monica” )… imi doresc sa ai parte de tot ce e frumos si curat pe lumea asta, de oameni care sa te faca sa zambesti si apoi sa te faca sa plangi de fericire, de cat mai multi noi oameni pe care sa ajungi sa ii iubesti si sa te iubeasca la randul lor, care sa te ajute si pe care sa te simti extraordinar ca ii poti ajuta, de cati mai multi cercei… :P, de mai multe plimbari, de mai putine ore state in fata calculatorului (asa ca dupa ce citesti acest neinspirat document te rog sa te duci sa faci ce vrei tu minim 5 minute… iti dau eu voie ;) ), de aspiratii cat mai inalte si multe altele pe care nu le pot scrie numai in noaptea asta… dar vor mai fi niste ani urmatori in care ti le voi putea spune… "

E ... acu chiar ma simt precum Corneliu Vadim Tudor care isi publica in Romania Mare toate sms urile primite de ziua lui...

0 comentarii: