24 aug. 2008

Pe curand!

Pentru o saptamana o sa intorc semnele de circulatie, o sa inchid cateva drumuri si poate o sa schimb sensuri.
Cu alte cuvinte, mai putin plastice, iau o pauza. Peste cateva ore plec in concediu. La nunta, la Sinaia, apoi Brasov, apoi plec la Dorohoi. Unde voi sta ceva timp. Unde voi avea, sper timp si momente pentru mine. De obicei escapada mea la Dorohoi in fiecare an are o legatura cu mine. Imi pun gandurile in ordine, iau hotarari si ingrop ce e de ingropat. Las toate in urma si ma intorc nou si mai putin vulnerabila.
Chiar sper ca zilele ce vor urma sa imi asez lucrurile din capu meu in ordine. Fiecare in cutiuta lui, in sertarasul lui. Asa am mai facut si poate o sa-mi iasa din nou.
Las ce e rau aici si nu mai gasesc la intoarcere. NU-mi iau cu mine nici laptop, nici cduri, nici muzica mea, nici o poza, nimic. Mi-am luat cateva haine si cateva carti. de ajuns. Am telefonul asa ca cei care imi vor simti lipsa stiu unde sa ma caute.
Pe curand!

0 comentarii: