6 aug. 2008

"Sa moara capra vecinului"


Pentru ca Cutie a renuntat la a mai scrie pe blog mi-a ramas mie "datoria" de a prezenta teoria de aseara. La romani, s-a dus drecu' zicala "Sa moara capra vecinului". A murit, nu exista, nu se mai aplica. Acum in picioare este "Sa moara vecinul sa-mi ramana mie capra".
Gata, am dezvoltat si facut public aceasta teorie, va pot povesti de taximetristul de aseara. Cam negricios asa (el a zis-o, nu eu). M-a dus cu 120 km/h prin bucuresti de am zis ca mor de inima pe drum (avea doar o dacie, nu va inchipuiti), am facut drumul de la Cris pana la mine in 10 minute. Cred ca au fost 10 minute, pentru mine drumul a durat 3 manele, dintre care una de doua ori. Era cu vagabontul meu. M-am chinuit sa tin minte versurile ca erau amuzante (nu la fel ca pumnii mei minte nu are) dar de ieri pana azi am uitat.
Si inca ceva ce ma gandeam sa povestesc: niciodata sa nu va asezati la coada intr-o farmacie daca in fata sunt 2 babe! Schimbati farmacia, coada sau cartierul. Orice! Cand se apuca sa povesteasca despre Ministerul Sanatatii, spitalul, doctorul, casa de asigurari, retete, etc... Si mai tin si farmacista de vorba si tu vrei doar o crema care nu poti sa o platesti mai repede!

0 comentarii: