21 aug. 2008

o zi nebuna nebuna

De 2 zile la munca nu mai imi merge calculatorul. M-am facut cu unul nou, dar pana e gata curatat si pregatit pentru mine, mai dureaza. Deci pana atunci is ca o floare prin calculatoarele altora.
Is nebuna de cap, agitata, astept concediu si weekendul. Azi ne-a mai dat si idiotul teapa si nu a mai venit la munca, n-a raspuns la telefon... cine actualizeaza siteul, cine face treaba? Am zis nu ca aveam deja programata o treaba destul de urgenta. Ma simt inca vinovata pentru asta, dar n-am avut ce face.
Nu-mi dau inca seama dar cred ca am fost cam aroganta si rea zilele astea, am suparat ceva lume, inclusiv mi-am stresat colegii.
In rest... sunt in expectativa. Vreau ceva. Dar chiar nu mai stiu. Cred ca am nevoie de ceva mai multa incredere in mine. Si de oameni dragi de care mi-e f f dor. Dar care sunt cam departe.

0 comentarii: