9 aug. 2008

Incotro

Pe acelasi sistem in care sapt trecuta am plecat la mare, acu iata-ma la Brasov. Am plecat cu laura vali si ervin asa, dintr-o data si neplanificat, am stat toata noaptea cu ervin si pleto la o sticla de "wiski" si niste beri (de toti banii) si astept plecarea la Plaiu' Foii. Frumos oras Brasovul, aer curat si liniste. Incredibil. De precizat ca la sticla aia am colaborat f putin, dar s-au descurcat ei doi foarte bine.
De fiecare data cand plec din Bucresti ma cuprinde asa o senzatie de bine si incept sa-mi pun iar intrebarile alea dubioase referitoare la timpul meu viitor. Pot eu sa raman in bucuresti, sa traiesc o viata printre betoane sau o sa imi iau intr-o zi zborul. Si daca o sa plec unde am sa ma duc, si ce am sa fac?
Cred ca am nevoie de un sut in fund la un moment dat, nu stiu cand va veni momentul, dar intr-un fel sper sa vina mai repede. Niciodata nu am crezut atunci cand am plecat din orasul de la poalele dunarii, Tulcea mea cea frumoasa, cu un farmec aparte, cu oamenii aia misto, cu faleza si toate cele ca o sa ma intorc. Si nu, nu am sa ma intorc. Dar ma gandes f des incotro?

0 comentarii: