14 aug. 2008

Dubiosenii

Se intampla lucruri dubioase in jurul meu. Serios. De parca toti oamenii se vorbesc desi nu se cunosc intre ei. De exemplu, ma trezesc ca aud aceleasi replici legate de mine de la oameni diferiti, in momente diferite ale aceleasi zile.
Sau: ieri, 2 prieteni dragi amandoi pana la urma si destul de departe unu de altul si de mine, insistau sa le dau accept la webcam. Sub un motiv sau altul. Unu sa-mi arate noua lui freza, altu ca si-a luat laptop nou si se bucura. Oki, toate bune si frumoase, chiar mi-ar fi placut sa le vad fetele. Atat ca la munca, de cand ne-au blocat accesul de pe server la yahoo... canci. Traiasca meebo, dar las-o balta monico cu webcamurile.
Pe aceeasi idee, azi, de dimineata, alt prieten, care de data asta se cunoaste cu unu din primii doi... la fel... Monica, da accept ca vreau sa vad daca merge. Nu merge bah, ca sunt pe meebo. Uf, ce pacat...
Azi, iar de dimineata, ma acuza Misu ca sunt profitoare. Nu mi-a gasit si un exemplu in acest sens, dar eu am dat din cap si inca astept. E adevarat, profitam de netul colegei de apartament. Ca eu n-am fost inca in stare sa ma duc sa-mi fac unul.
Tot din capitolul dubiosenii imi trimite azi cris o carte... "ca sa mai am ce citi" (unii intelegeti ghilimelele, restu le explic in particular.)O mica problema: era in germana, iar eu nu stiu boaba!

0 comentarii: