7 aug. 2008

Folk you

De azi si pana sambata noapte in Vama se va intampla un lucru foarte frumos, care se numeste Folk You. Din nefericire eu chiar nu am cum ajunge anul acesta, dar imi pot aminti de editia de anul trecut si va pot spune ca festivalul asta merita toti banii. Impropriu zis banii ca nu te costa nimic biletul. Doar drumul pana la mare si ce mai bei pe acolo. Cortul e tot cort, iar muzica e pe plaja. Am stat anul trecut doua nopti cu fundul in nisip si gura cascata (nu de somn, poate de la prea mult cantat) in fata oamenilor acelora minunat de frumosi care deseneaza o lume cu o chitara.
Dinu Olarasu, Nicu Alifantis, Mircea Vintila & Brambura, Mircea Baniciu, Florin Chilian, Victor Socaciu & Biroul Executiv, Mircea Florian, Vasile Seicaru, Marcela Saftiuc, Adriana Ausch, Tatiana Stepa, Zoia Alecu, Narcisa Suciu, Ducu Bertzi & Mihai Nenita, Poesis, Ecoul, Maria Magdalena Danaila, Maria Gheorghiu, Magdalena Puscas, Adrian Ivanitchi, Emeric Imre, Alina Manole, Ana-Maria Bordean si inca vreo 10 nume vor fi acolo.
Macar pentru 7-8 nume de aici si tot ar trebui sa fiu acolo, dar asta e, m-am cam plimbat destul in ultimele saptamani.
Pentru cei care totusi ajungeti in zona, nu pierdeti asta, s-ar putea sa fie unul din acele momente unice.

PS. Imi retrag cuvintele pt Socaciu la rugamintea lui Possa, m-a convins. Asta e, toti au cantat candva cu de alea cu "Traiasca Ceausescu, partidul si poporul"

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pe Victor Socaciu te rog sa nu-l mai lauzi. Omul asta are probleme cu nervii. Citat :"Eu sunt Victor Socaciu, sunt pe afis..., toata lumea s-a adunat aici pt. mine!!!". Victoras sa stii ca medicii psihiatri s-ar putea sa aiba o solutie pentru problema ta, nu trebuie decat sa ceri ajutor si pun o vorba pt. tine