1 aug. 2008

Nebunie

Joi seara. Pana pe la ora 24.00 am stat cu Micu si ne-am uitat la One Three Hill (de parca nu mai vazusem episoadele astea). Imi pun ceasul sa sune la 9.30 sa plec vineri la munca. La 4 dimineata suna telefonul. Dini.
Ce faci, dormi? Voiam doar sa ma asiguri daca dormi. Dar acu ca te-am sunat nu mai dormi, nu?
Bai, nu. Dormeam. Da acu m-am trezit.
Ce bine! Bem si noi o cafea?
Pai... da tu esti in bucuresti?
Pai noi acu am ajuns, suntem in Militari. In drum spre Constanta. Dar nu mai dormi, nu? Auzi: daca nu mai dormi n-ai merge cu noi la mare? Mai am un loc in masina. Da maine n-ai servici?
Cand m-a oprit asta pe mine? Ba da, merg.
Bine, pai hai explica-mi cum ajung la tine, fa-ti bagajul si ne vedem in 10 minute. Iesim pe autostrada si bem cafeaua la mare.
Mai bine vin eu la Unirii, e mai simplu.
Bine, hai da in 10 minute esti acolo.
Nu stiu cand mi-am aruncat 3 haine in bagaj, cand m-am imbracat si am cerut bani de la Stefi (nici bani nu aveam) si uite-ma acu la mare. Nu prea am avut timp sa ma gandesc ce fac. Mai bine.
In masina, la Unirii, era si Marcel, Anca, Tiganu, Alex, Iulia. Noroc cu Loganurile astea mari de 7 locuri. Ne dam seama ca nu avem aparat foto, o sun pe cristina, o trezesc, trecem pe la ea pe la bloc, coboara cu aparatul si... avem si aparat.
Atat ca ma duc sa ma bucur. Asta a fost nebunia mea de azi. Frumoasa dealtfel.

0 comentarii: