15 aug. 2008

Mi-e dor

De vreo 3 zile la rand, la radio (evident, radio 3net) aud de fiecare data cand il deschid melodia asta. O melodie f frumoasa de altfel, dar care simt ca ma urmareste deja.


Mai jos, versurile:

Cand spun "frumos", eu ma gandesc la tine
Visez ca sunt departe de cei rai
Te simt aproape, te simt in mine
Mi-e dor de ochii tai

Simt adierea gandurilor tale
Si-as vrea sa-ti fiu la poarta zurgalau
Sa ma auzi cand vantul o sa bata
Mi-e dor de parul tau

Caut parfumul care te-nconjoara
Caci mi-a lasat in suflet vraja sa
Iar doru-acesta jalnic ma doboara
Mi-e dor de gura ta

Si dac-as mai putea trai inca o viata
As vrea sa te pazesc de tot ce-i rau
Si n-am sa cer nimic in schimb vreodata
Mi-e dor de chipul tau

Iar dac-o sa-nteleg c-am asteptat degeaba
Si tot degeaba am sperat candva
Usor ma voi retrage in tacere
Mi-e dor de vorba ta

0 comentarii: