21 aug. 2008

FJSC

Momentan sunt cu gandul la concediu. Si la ziua de duminica, cand abia astept sa o vad pe Vivi mireasa si pe restul colegilor. Fostilor mei colegi. Inca nu imi vine a crede ca noi am terminat facultatea acum un an, ca a trecut atat de repede timpul si ca nu mai batem holurile FJSC. Ca nu mai facem misto de "domnul acela cu mustata", ca nu mai tremuram in fata laboratorului tv si in fata lu moraru, ca nu mai mergem zilnic la JEG sa bem cafeaua aia din pahar de plastic la 1 leu (una din cele mai bune cafele dealtfel), pizza de aia nasoala in farfurie de plastic... si tot asa.
Mi-e cam dor de colegi... De glumele pe baza lu Dula, de dezorientarea lu' Ghita, de rasul lu Vivi, de panica Adinei, de seminariile de la Preda cu eternii covrigi, pana si de plictisitoarele cursuri lu Coman cu aceleasi exemple. Si sa nu uitam de Petcu... eternul si fascinantul... mai copii mai... va ia mama drecului...
Seminarele de la Titulescu... cand ne duceam cu dimineata in cap pentru Balasescu. Sau ca sa ne vedem cu aia de la grupa 4. Grupa lu Cris... asa cred ca ne-am mai apropiat noi...
Frumoase amintiri din facultate. Cred ca le datorez in mare parte anului 4. Si lu Vivi ca a revenit printre noi. Asta ma face sa ma gandesc din nou la nunta de duminica... o sa fie frumos

0 comentarii: