18 aug. 2008

Post pentru un prieten - stie el care

Cand ai o problema, primul pas spre rezolvarea ei este sa vorbesti despre.
Prietenii nu sunt cei ce rezolva probleme, pentru asta sunt profesorii de matematica sau partenerii de afaceri. Prietenii sunt cei care stiu sa asculte si cauta solutii impreuna cu tine. Cand esti nervos sau cand zici "nu mai pot" sau "nu mai suport" e bine sa faci un pas spre a depasi momentul.
Pentru mine, personal, e foarte greu sa zic "m-am saturat de tot". Asta e momentul cel mai grav in ceea ce ma priveste. Nu stiu daca pentru tine e la fel. Dar fiecare problema are o rezolvare pe undeva, trebuie doar sa o gasesti.
Am prostul obicei de a ma incarca cu problemele celorlalti, mi s-a mai zis. Dar stiu de ce o fac. Ii ajut sa treaca peste ele, pentru ca trebuie sa le si descarc.
Deci: invata sa vorbesti despre ce te enerveaza/ ce te doare. Striga. Stii cum e, copilul daca nu urla, maicasa nu ii da de mancare. Nu vorbi cu mine daca nu vrei. Dar vorbeste cu cineva. Bine, eu am sa fiu curioasa si oricum am sa te bat la cap.
Am vazut ca esti genul care si le ia pe toate pe cap si tot el le duce la bun sfarsit. Doar ca luandu-ti prea multe, ajungi sa nu le faci pe toate perfect, asa cum ai vrea. Deci, invata sa imparti. Mai ales problemele.

2 comentarii:

Anonim spunea...

aaaaa incurcatura mare, pretenu seamana cu mine, hmmm da nu sunt eu sigur :d, a trecut un an de cand nu mai iau in carca multe =))
semneasa ex dtp senior :d

Monyk spunea...

Frumos sa stiu ca oameni apreciati imi citesc blogul. Multumesc, N!