1 sept. 2008

Inapoi

Gata! O luam iar pe contrasens, s-a dus perioada scurta de legalitate. M-am intors adica.
Mai relaxata si mai vesela, culmea, cu chef de munca care cred eu ca o sa-mi treaca repede.
Asa... nu prea am chef sa povestesc ce am facut in concediu pentru ca o sa inceapa sa-mi para rau ca m-am intors la munca. Am sa zic doar ca mi-am asezat din lucruri in capusoru asta a meu, cu toate astea inainte de a pleca de la Dorohoi am inceput sa ma gandesc iar la prostiile mele sau la prostii din capu meu.
Am luat cateva hotarari printre care si cateva care o sa-mi bucure prietenii cu care mi-am zis ca o sa petrec mai mult timp, sper sa incep cu Vivi cu care am zis ca o sa ma vad mai des, cu Iulia mea care nu tre sa o mai neglijez si cu Dani care oricum e cam departe dar pe el l-am cam lasat deoparte fascinata fiind de alte personaje care poate nu-si merita locul castigat.
M-am intors putin mai bolnava de miserupism, ceea ce tind sa cred ca e de bine. Si am sa ma vad mai des cu Sim care de fiecare data ma uimeste si imi zic ca e o minune a naturii. :D.
Cu munca inca nu m-am hotarat ce sa fac, dar daca pentru moment nu apare ceva care sa ma dea pe spate am zis sa incerc sa ma implic mai mult prin Sapte Seri ca sa nu ma apuce nervii de plictiseala sau lehamite.
A... si la Dorohoi a fost liniste si bine... si seara se auzea chiar si cand trecea o masina prin satul vecin. Atat de liniste. Si racoare. Si ma bucur tare ca am crescut acolo, e o lume frumoasa. Inapoiata, dar frumoasa. Iar oamenii sunt simpli si buni.

0 comentarii: