13 aug. 2008

hi5

Deci da. Mare mai e gradina ta doamne. Si multi prosti sar gardul.
Alergam ieri pe hi5. Tampit site si ma intreb de multe ori de unde mania asta si de ce am cont acolo. Probabil din acelasi motiv pentru care am si blog, nestiut si necunoscut (motivul, bineinteles).
Deci. Ieri am ras mai mult de jumatate de ora gasind pe hi5 pe unu. Un tip. Primul meu prieten din clasa a 7a cred, cand aveam vreo 13 ani. De ce am ras? pai omu abia stia sa scrie romaneste (nu corect, ci sa scrie). Nu sunt rea. Dar iata ca tehnologia a ajuns si pana acolo. Ceea ce m-a facut inca o data sa ma intreb: de unde nebunia cu hi5? Si oare toti astia care au conturi de hi5 sunt de'al de pitzipoanca?
In acest sens am sa atasez aici si un filmulet cu Mircea Badea si ale lui opinii legate de acest... site? Apropo de asta, am inceput sa ma uit la tot mai multe filmulete cu badea pe youtube. Si sa ma distrez.

1 comentarii:

copilul problema spunea...

la Badea mai bine te uiti direct pe antena3 ;)