18 aug. 2008

Cravata, caut proprietar

Am epuizat toate variantele, am intrebat pe toata lumea, tot nu stiu cum a ajuns acea cravata la mine in dulap, mai ales ca eu nu am pus-o acolo.
Cand am fost la Brasov la Ervin, pe dulapul sau din camera statea agatat un sutien. L-am intrebat ce e cu el, a zis ca nu stie, l-a gasit in casa cand facea curart. L-a agatat de sifonier in ideea ca proprietara va veni candva prin apartament, il va recunoaste si il va recupera. Intre timp s-a pus praful pe sutien...
La fel am facut si eu cu cravata. Am scos-o din sifonier, am agatat-o de biblioteca din camera si astept ca proprietarul sa vina, sa o recunoasca si sa si-o recupereze. Nu cer recompense, doar rezolvarea dilemei. Cand o sa am si un aparat foto disponibil, o sa ii fac o poza si o sa postez cravata pe blog, langa acest post. Am pus-o in celofanul ei, deci macar nu o sa se aseze praful.

0 comentarii: