3 sept. 2009

... si nu se poate altfel

l: te iubesc te iubesc te iubesc!
m: da????
m: ma uibesti tu asa?
m: de ce?
l: de ce?
l: ca esti monica si te iubesc
l: ca esti un super om
l: care trebuie iubit si nu se poate altfel
m: :)
l: ce vrei daca asa trebe cum vrei sa nu te iubesc eu?
m: :))
m: pai daca asa trebuie...
m: sa mai zici si la altii ca trebuie
l: pai daca asa simte inima mea?
l: o sa zic
m: si eu te iubesc mai, chiar de n-am fost eu in cea mai buna forma a mea in ultimele luni...
l: lasa monica toti avem perioade! important e ca stim ca suntem aici
l: chiar daca nu vorbim cu lunile
l: eu te simt aproape!
m: luv u mult
l: si eu pe tine!
l: valeu ce siropoasa sunt

1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

love, love, love. ti-am zis eu ca esti o persoana deosebita. trebuie sa-ti crezi prietenii. pupici!