24 sept. 2009

Aiurea

Eu zic asa:
Haideti sa gresim toti!
Haideti sa facem intr-o zi ceva ce ne dorim, fara sa o gandim prea tare!
Un instinct prostesc poate, dar si o mica iluzie de libertate. Intr-o zi, azi de exemplu (sunt destul de hotarata si mai este si joi pe deasupra) sa lasam toate gandurile si sa actionam haotic, nebunesc, fara sens pentru nimeni.
Nu stiu ce as putea face nebunesc, oricum fac mereu lucruri aiurea, dar am sa gasesc azi ceva ce alta data mi-a fost frica si am sa fac!
Am un sentiment de ala teribil de libertate, nascut de niciunde. Cred ca mi se trage de la tot acest du-te vino din ultimul timp: Sibiu, Sighisoara, Bucuresti, Constanta, Bucuresti, Iasi, Bucuresti. Si cand se repeta de 3 ori Bucuresti, pac! se duce avantul asta al meu libertin.
Dar nu, azi trebuie sa fac ceva nebunesc!
Azi gresesc, azi ies din normalitatea mea, si asa nebuneasca pentru cei din jur.
Zic normalitate si eu am o pereche de chiloti pe blog... halal!
Sa mai zic ca fac jurnalism cultural?
Se duce de rapa cultura cu jurnalisti ca mine!

1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

buna idee! poate parea nebunesc, dar am un chef azi de a-mi redecora din nou camera. simt ca-i lipseste din toate elmentele pe care le-am ales anul trecut cu mare atentie, acel ceva care sa dea exact tonul creativitatii mele. si venind vorba de Bucuresti... ma cam apuca somnul pe aici. :D smiles, suflet drag!