17 sept. 2009

cine e floricica - monica de la 7 seri?

Am avut de dimineata un soc.
M-am uitat pe trafic.ro sa vad de ce mai intra lumea pe blogul meu, ce mai cauta. Pe langa celebrele si eternele cautari legate de dezamagire, iubire, ura si Sulina care vad ca tot duc spre blogul meu si cu care m-am obisnuit, am gasit o chestie foarte tare.
Luni, 2 cautari dupa aceleasi cuvinte cheie: cine e floricica - monica de la 7 seri?
WTF???
cine e floricica? hm... am o floricica la propriu in viata mea, adevarat, mai rad si eu ca sunt ca o floricica cand ma alint, dar...
Si apoi... nu mai lucrez la sapte seri si am fost, intr-adevar singura Monica de la Sapte Seri. Bine, in primele mele luni de munca mai era una, dar lucra pentru Eventim... Daca as mai lucra acolo m-as isteriza si as zice ca 7 seri se scrie cu litere.
Nebanuite sunt caile Domnului...

0 comentarii: