22 iun. 2009

Sunt un om dificil

Din pacate pentru noi, chiar nu putem da timpul inapoi. Nu putem retrage cuvinte care le-am zis vreodata sau nu putem opri lucruri pe care le-am facut.
Nu am intrat in galeata regretelor, nu as fi tocmai eu daca as face asta.
Dar as vrea sa dau timpul inapoi. Macar putin, sa schimb cateva lucruri. Am zis mereu ca mai bine e sa-ti para rau de ce ai facut decat de ce nu ai facut. Eu tocmai de aia as da timpul inapoi, sa fac mai multe. Sa nu-mi mai pese atat de mult de altii si sa fac lucrurile pentru mine.
Sunt un om simplu, cu instincte si simtitri. Sunt si un om complicat, care se pricepe al naibii de bine sa-si ascunda sentimentele mult timp si foarte bine. Nu stiti despre mine mai nimic. Stiti ceea ce vreau eu sa va arat.
Sunt un om timid din multe puncte de vedere, desi voi nu ma credeti. Sunt un om fricos, v-am tot zis asta. Uneori sunt un om vesel. Uneori sunt un om foarte trist. In orice caz, sunt o fiinta foarte complicata.
N-am stiut niciodata ce vreau cu adevarat. Si cand am crezut ca stiu, nu am stiut sa lupt pentru ce vreau. Nu m-am iubit niciodata suficient, si nu am lasat pe nimeni sa ma iubeasca, plangandu-ma apoi ca nimeni nu ma iubeste suficient.
Sunt omul care are nevoie de aprobari si certitudini. De asta am nevoie de multi oameni in jurul meu, am nevoie de parerile lor. Si cand ma trezesc ca toti cei din jurul meu imi zic nu si inima mea zice da... e foarte greu.
Am avut un gand foarte desachis de curand... si nu-mi vine a crede ca am avut atat de mult curaj incat sa gandesc ca as putea face asta. Am un singur secret mare viata asta. Care e doar al meu si care explica, cred, multe din nebuniile mele. Si pentru prima data in viata am gandit ca il pot spune cuiva. Nu am facut-o, dar e un pas mare. Am gandit-o.

1 comentarii:

Anonim spunea...

In primul rand imi cer scuze ca sunt offtopic :)
Arunca te rog o privire aici: http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

Poate gasesti ceva pe gustul tau.
Multumesc.
PS.Daca doresti un schimb de link-uri anunta-ma, te rog, pe email.