17 iun. 2009

azi e bine

Azi am primit un comment de incurajare de la Lavinica. Cand am cunoscut-o era o fata plina de forta pe care am admirat-o foarte tare (asta si pentru ca imi inspira incredere si inteligenta).
Si are mare dreptate in ce mi-a zis! Nimeni nu merita atat de mult! Si tre sa imi intre asta in cap.
Cand am plecat acum o luna la inmormantare la bunica mea, am cunoscut pe microbuz o femeie. Avea vreo 60 de ani si mai era inca avocata, ceea ce facuse toata viata!
Nu sunt eu foarte vorbareata cu oameni necunoscuti, dar femeia asta mi-a dat mare incredere. Si mi-a zis asa: un lucru sa il tii minte in viata: nimeni, niciodata, nu merita sa suferi pentru el. Pentru ca trebuie sa pastrezi o doza cat de mica de egoism, oricat de bun esti ca om. Dar un om care te face sa suferi e clar ca nu merita atat. Trebuie sa iubesti oamenii, dar nu merita sa iti faci tie rau pentru nimeni, oricat de multa iubire ai simti pentru ei!
Al doilea sfat pe care mi l-a dat a fost sa plec din tara... :))
Azi e o zi buna si am un inger pazitor care e acolo, undeva. Si azi trebuie sa cred ca va fi bine, indiferent de cat de frica mi-ar fi sa vorbesc despre anumite lucruri...
Nici nu stii cat iti multumesc, Lavinica, pentru commentul asta!

0 comentarii: