4 iun. 2009

No more miss nice girl

Monica iarta, Monica uita, e buna si draguta.
E... s-o credeti voi! Ce, eu nu pot sa joc roluri? Sunt o actrita mult mai buna.
Nu mai iert, nu mai uit, nu mai inghit, nu mai trec cu vederea. Cel putin pentru unii. Pentru ca intru in starea aia de miserupism. Dati in mine? succes si la mai mare! Nu-mi pasa... Nu-mi mai pasa ca nu are rost.
Sunt oameni pentru care merita sa stai in picioare indiferent de ce ti se intampla, pentru care merita sa treci muntii (la propriu si la figurat), sa treaca marile si apele peste tine.
E greu sa-ti dai seama care sunt acei oameni, dar na... e un risc.
De azi... no more ms nice girl.
Ai nevoie sa te spovedesti? Du-te la un preot, au si ei rolul lor!
Vrei sa te descarci? Vrei sa vorbesti? Suna la un chat de imprietenire sau fa-ti conturi pe hi5, facebook, twitter sau mai stiu eu ce alt site.
Vrei sfaturi? Du-te la un psiholog, sunt mai in masura sa ti le dea.
Altceva? Ar mai fi de zis...
Cand eu am o problema, ma lasi sa o rezolv si te intorci apoi, cand e totul bine te intorci. Cand voua va e rau eu stau langa...
No more miss nice girl.

0 comentarii: