22 mar. 2009

Inainte sa mor

Primit leapsa de la Adina.

Ce as vrea sa fac inainte sa mor.
Pfoaii... pai in primu rand stati linistit, nu ma grabesc inca, desi daca s-ar intampla mi-ar parea rau doar de cei care ar suferi ca nu mai sunt in viata lor. Si orgoliul meu ma face sa sper ca ar fi o lista lunga. Uite de asta nu ma grabesc.

Inainte de a muri...
1. as scrie cele doua carti: cea despre care am vorbit si care am promis ca o sa o scriu cu Cristi. El cu ideile, eu cu scriitura. Cartea aia ar trebui sa schimbe lumea in mai bine daca as reusi sa redau macar jumatate din ce am inteles eu.
A doua carte ar fi cu ideile mele si dedicata unor 5 oameni din viata mea. Dar inca nu s-au adunat cei 5 oameni, decat 3, poate 4. Asa ca ar trebui sa-i si cunosc.
2. as sari cu parasuta
3. Bunji Jumping (cam ca el)
4. as scrie cate o luunga scrisoare fiecarui om din viata mea care are nevoie de ceva din ceea ce eu deja am aflat in cautarile mele.
5. as aduna toti oamenii pe care ii iubesc si as trage o betie crunta cu ei. cel putin 2-3 zile sa-si aduca aminte de mine. nu mi-ar pasa daca se cunosc sau nu, daca se inteleg sau nu. eu oricum ii iubesc, chiar daca sunt diferiti.

Hm.. cred ca mai sunt multe lucruri de facut. de asta nu ma grabesc sa mor... nu dealtceva... dar imi ia o gramada de timp si sa ma gandesc la ele.
Si cum ar zice unii mai destepti ca mine... in ziua de azi nimeni nu mai ia sinuciderea in serios.

A... dau mai departe. Sim, Carmen... si cine o mai vrea ca n-am inspiratie acum.

0 comentarii: