18 mar. 2009

Diana, Monica, Sibiul, fericirea si maneaua

Monyk: hm... domnisoara, ati fost la Sibiu, nu? recunosc peisaju
Dienutza: am fost; demult din pacate, si mi-am adus aminte
Monyk: pfoaaa... as recunoaste o poza din sibiu si daca as vedea doar un cos de gunoi
Dienutza: stiu, stiu, ca te citesc
Monyk: e cel mai frumos oras din lume
Monyk: bine, exagerez; dar din Romania tot e
Dienutza: dap. bine, si cluju imi place mie
Dienutza: nu stiu inca timisoara, iar pt bv am o afinitate ca il stiu fff bine
Monyk: si eu am o afinitate ... cu sibiul mai multe afinitati, vreo 20 asa. Cate una pentru fiecare om
Dienutza: :))

Dienutza: ai un suflet tare frumos, sa nu uiti asta cand te intristezi
Dienutza: stiu ca suna lame venind din partea mea
Monyk: da. atat de frumos incat oamenii au inceput sa fuga de mine ca sa nu ma raneasca. Asta cum e? nu suna lame
Monyk: e frumos
Dienutza: am fost acolo si eu si stiu ce zici
Monyk: din pacate
Dienutza: si au vrut sa ma bage si pe mine intr-un glob de sticla
Dienutza: dar am iesit si am zis ca imi bag picioarele
Dienutza: si traiesc bucatele de fericire, cat or fi ele, dar la intensitate maxima

Monyk: mi-a zis Luana ca exista o manea cu fetele rele are tot ce vrea
Monyk: asa ca tre sa invat de astea
Dienutza: e maneeea?
Dienutza: d-aia au fete de la mine din lista
Monyk: eeeee
Monyk: vezi?
Dienutza: fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor?
Monyk: mah.. nu stiu exact cum e
Monyk: dar banuiesc ca o fi
Monyk: asa mi-a zis si mie asta mica
Dienutza: aflam noi si mergem in regie dk mai exista manele
Monyk: tre sa mai existe. Ce naiba, vrei sa moara puradeii de foame?
Dienutza: stiu ca mai sunt, dar nu mai sunt hituri ca in liceu
Monyk: pai cred ca pentru astia care sunt acu la liceu mai sunt hituri
Dienutza: se poate, mergem noi unde nu trebe
Monyk: clar!

1 comentarii:

Anonim spunea...

sa nu uiti de afinitatile de la CT. stii la ce m-am gandit? hai sa ne mutam toate afinitatile intr-un singur oras. deci va astept la ct :))