2 sept. 2008

Conexiuni

Livia are dreptate. Nu trebuie sa ii condamn pe cei din jur la asteptarile mele, mai ales daca eu nu le spun. Nu trebuie sa-i condamn nici macar pentru ca ei nu vad, nu inteleg. Este problema mea. Vorbesc despre altii ca daca nu striga, nu primesc. Nici eu nu strig, si nici nu am sa o fac de aici inainte.
Ma vrei in viata ta? Fa un efort pentru asta! Sunt lucruri care le tin pentru mine. Va trebui sa ma impac cu ele, sa le rezolv singura, sau sa le ingrop singura. Nu am sa devin miorlaita sa imi planga altii de mila, asta e pentru cei care pot trai cu asta. Eu nu.
Ma gandeam azi la Vivi. Vivi cand e suparata, se ascunde, e doar ea. Iar in rest e vesela. Nu e asa simplu: adica esti suparat, esti pentru tine si vesel pentru altii. Nu. In rest e vesela. Adica mereu pentru altii. Asta inseamna ca in momentele de suparare stie sa se impace cu ea. Sa isi rezolve singura asta. Doamne, cat o admir pentru asta! Cand o sa ma fac eu mare vreau sa fiu Vivi. La revelatia asta am ajuns dupa ce am vazut pozele de la nunta ei. Si in timp ce stateam pe buda. Atunci ne vin ideile bune, nu?
Totu' i drum, numai drum, ce-as putea sa-ti spun acum?

1 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai prins:) Asa e. Sunt vesela cu altii si pentru altii si asta doar pentru ca ei nu am nicio vina pentru supararile si problemele mele, nu trebuie sa imi suporte toate starile si nici sa se simta datori sa ma ajute, nu vreau nici mila si, in plus, si cei din jurul meu au probleme... Ceilalti trebuie sa ma vada vesela, sunt eu destul de suparata... ce-ar insemna sa mai fiu si trista?:)) Daca pot sa ii evit, o fac. Am inceput munca, sunt cu altii si de ei nu ma pot ascunde... dar cand plec de aici abia astept sa ma duc acasa unde sa fiu doar eu si sa stau cu mine si cu toate aluviunile din mintea si sufletul meu... pentru ca atat am evitat sa ma gandesc si sa vorbesc despre unele lucruri incat s-au acumulat acolo undeva ... si mi-e frica de ele
Sa nu-ti doresti sa ajungi ca mine cand te faci mare:)
te iau in brate, Monel, si te pup:)
si o sa iesim si la masa:)