16 sept. 2008

Cel mai frumos loc din Bucuresti

Stiu ca am scris acum ceva timp ca am descoperit cel mai frumos loc din Bucuresti. Nu v-am zis care din dorinta de a va duce cel putin pe cativa dintre voi acolo. Ca sa vorbim vorbe frumoase, frumoase, frumoase... mai ceva ca Creanga si Eminescu (asa ne zicea mereu ghida din Iasi de la Bojdeuca lui Creanga. Ca cei doi se intalneau sa vorbeasca "vorbe frumoase, frumoase, frumoase" - exista si un ton anume pe care din pacate aici nu-l pot reproduce).
In fine. Am scris aici despre acest loc minunat. N-am exagerat cu nimic, deci vi-l recomand cu inima deschisa.

1 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Cam asa suna ideea mea legata de o afacere proprie (desi ma cam gandesc deseori la proiectele pe care le am in minte, dar n-am capital ca sa le pot dezvolta).Si ma bucur ca o persoana a avut asemenea idei de suflet, mai ales ca azi am cam uitat de el.Tresarim instinctual numai la problemele cotidiene, dar cand vine vorba de problemele sufletesti cam amanam rezolvarea lor.Si de ce nu sa recunoastem ca am uitat sa ne bucuram de lucrurile simple, cu iz d'altadat, acele lucruri care faceau odinioara sa tresalte sufletul si inimile multora, indiferent daca erau artisti sau oameni obisnuiti. S-ar putea sa ma mut acolo... (deci cand iesim la "o gura" de regasire a sufletului?)