7 sept. 2008

sambata in Club A

Daca stai in Bucuresti, daca esti student aici sau daor in trecere, oricum, trebuie neaparat sa ajungi un Club A. Nu este o super locatie, dar va fi cu siguranta o super experienta. In Club A gasesti tot felul de oameni, de toate varstele, de toate felurile, de la tocuri la ghete, de la copii la batrani, de la betivani la baieti cu parul aranjat cu muuuuult prea mult gel. De la fete timide pana la parasute la care cand te uiti ai impresia ca iau bataie continuu.
In Club A nu o sa se uite nimeni niciodata la tine cum esti imbracat, poti veni la costum sau in salopeta cu care tocmai ai varuit. In Club A traiesc mereu o experienta inedita prin faptul ca acolo oamenii mereu te privesc in ochi. Fie ca sunt beti, fie ca ajungi sa le pari cunoscut (fiind mereu aceeasi), fie ca le esti cunoscut (evit de obicei locul asta din cauza multimii de tulceni care nu-mi sunt toti dragi), fie ca vor sa te agate. In Club A e imposibil sa nu agati sau sa fii agatat, fie ca ti-ai propus asta sau nu, fie ca esti insotit sau singur. E inevitabil.
E frumos in Club A. Eu am fost in seara asta, am ascultat muzica foarte buna (nu buna, foarte buna) si m-am simtit foarte bine. Am intalnit fete care doream sa le vad si fete care as fi preferat sa nu. Dar asta e tot farmecul acolo. Ai de toate, poti alege...

1 comentarii:

Anonim spunea...

imi pare atat de rau ca nu am putut ajunge aseara in a...a fost prima sambata din vara asta cand am fost in bucuresti si nu am fost in a...si da in a ai parte de tot: de bautura la super pret, de tipi chic, dar si de tarani super geleti si nesimtiti, de tipe dragute, dar si de curvistine pe tocuri cui si la fustita mini care dau din cur dimineta pe heavy metal ca tot s-or alege si ele cu ceva,de oameni de 16 ani , dar si de 60, de barmani enervanti sau dragutzi(depinde de ora) si de bodyguarzi care la 6 dimineata se roaga de tine sa mai pleci si tu acasa...