16 sept. 2008

Dubiosenii

In ultimul timp sunt putin cam dubioasa. Mi se intampla sa ma gandesc la cate o persoana si intr-un timp destul de scurt sa am contact cu respectiva. Nu va ganditi la prostii. De exemplu, sambata, de dimineata, m-am gandit la un amic de care nu mai auzisem nimic de vreo saptamana-doua, desi inainte vorbeam cam in fiecare zi. Poate si pentru ca la munca nu intru pe mess... In fine. Nu l-am sunat ca am zis ca e prea devreme, stiu ca se trezeste tarziu. Apoi pe la 2 am vrut iar sa-l sun, nu ma facut-o nici atunci. M-am mai uitat o data la telefon, aceeasi chestie, apoi pe la 5 m-am hotarat. Am luat telefonul. Tocmai ma sunase el cu vreo 5 minute inainte. Si nu numai. Era in Bucuresti, hai sa iesim la o bere. Misto, nu?
Duminica m-am gandit la Dan de la Cluj (pentru cei ce nu stiu deja el este o persoana foarte draga si un prieten foooarte vechi). M-am gandit la el si din cauza starii de iarna, de fapt am si scris despre asta, nu ma mai repet. Ideea e ca eu cu Dan ne vedem cam o data la doi ani. Anu asta ne-am vazut deja. Iar ieri ma suna. Era in Otopeni. Ne-am vazut. Si ne mai vedem o data si joi. De trei ori intr-un singur an, deja exageram. Unde mai pui ca oricum anu asta trebuie sa mai vina o data cel putin...
In fine, las dubioseniile mele deoparte.

0 comentarii: