23 sept. 2008

sa ma fac mica...


Vreau sa ma fac mica mica si sa dispar din viata voastra. Vreau sa dispar din viata mea.
Pur si simplu, sa ma desfac in mici particule, sa las cate o bucatica din mine in fiecare loc in care am trait candva ceva frumos. Si care imi aduce aminte din cineva frumos. Si voi poate, trecand o data pe acolo, o sa-mi simtiti prezenta, iar apoi o sa ma uitati.
As lasa o particula mica din mine aici, una la ILI in subsol, pe scaunul din coltul din stanga si una pe cel din dreapta, una pe biroul unde statea Adina, una in bucatarie. O particula mica in Sapte Seri, in sediul din Dacia, la primul meu birou.
As mai lasa o particula la Sulina, una la Dorohoi, una la Valea Blaznei, una la Sangeorz Bai, una la Muncel (de fapt acolo vreo 3-4: cate una in fiecare din cele doua tabere, una la leagane si una obligatoriu la Del Campionul). As lasa o particula din mine in Cercul de Ecologie al Palatului Copiilor Tulcea, acolo, la etajul 4. Una la Speo, langa calculatorul defect a lu profu'. Una in Chei si una La Adam, una la Gelu acasa si una la grota.
As mai lasa o particula sau doua in Sibiu (una obligatoriu la Cisnadioara; si una pe trepte la hostel). Una la Cluj, in Autograf si una in Vama pe plaja. Una poate la Alba Iulia, iar daca o las pe asta, trebuie sa las si una in Sighisoara.
Una in FJSC si una in Jeg, una in Tulcea la monument pe stanci si una la Lemne Arse.
Mi-ar placea sa fie cate o bucatica din mine in fiecare din locurile astea,iar oamenii sa uite de mine. Eu sa nu uit de ei si sa astept cu fiecare particula si cu nerabdare sa apara unul din ei intr-unul din locurile astea, chinuit poate sau fericit in amintiri. Sa il regasesc pentru cateva minute, ei sa simta o senzatie sau prezenta ciudata si sa nu stie de ce.
As vrea sa ma fac mica si sa dispar. Si sa nu ma dezamageasca nici un gest, nici o schimbare, nici o neintelegere.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Probabil ca te simti foarte trista...